Piagam Pelanggan Negeri




Pejabat Pembangunan Persekutuan Negeri Sembilan akan memberikan perkhidmatan yang cemerlang, berkualiti, dan berintegriti melalui amalan urus tadbir yang terbaik dengan berkesan berasaskan piagam pelanggan seperti berikut:

PERKHIDMATAN TERAS UTAMA

  1. Mengeluarkan Laporan Prestasi pelaksanaan Projek RMLT mengikut permintaan dalam masa 3 hari.
  2. Menyiapkan laporan penilaian outcome program/projek dalam masa 3 bulan setelah terma rujukan dipersetujui.
  3. Memberi keputusan Permohonan Projek yang dikemukakan melalui e-Khas dalam tempoh 3 hari.
  4. Menjana senarai orang miskin/miskin tegar daripada e-Kasih dalam tempoh 2 hari selepas permohonan diterima.

PERKHIDMATAN SOKONGAN

  1. Memastikan ketersediaan sistem yang dibangunkan pada tahap minima 90% pada setiap masa.
  2. Memberi maklum balas pertama kepada pertanyaan/aduan awam dalam tempoh tidak melebihi 3 hari.


INFO LAMAN

PAUTAN BERGUNA

Bilangan Kunjungan:
79,864

Kemaskini Terakhir:
09-08-2017

Sebarang cadangan, sila hubungi Pegawai Teknologi Maklumat

Hubungi Kami




QR kod FB

Paparan Terbaik : 1024 x 768
[IE 7.0++/Firefox/Google Chrome/Safari]